Magnus tankar

fredag, april 01, 2005

Äntligen en ledarsida med kloka åsikter!

Uppmuntrad av alla i min omgivning som på ett eller annat sätt börjat publicera sig på webben kunde jag inte låta bli. Nu är jag här. Jag är bloggare - wow.

Jag tror att den här sidan kommer handla en hel del om politik, det är det jag jobbar med. Men jag hoppas också att den kommer handla om dykning, segling, trädgårdsskötsel och om livet efter 30 på ett mer generellt plan. Jag vet att man egentligen ska hålla sig till ett bestämt ämne för att bli framgångsrik som bloggare, men va fan, det finns så många framgångsrika så där vill jag inte vara. Jag vill vara exklusiv.

Jag är ingen kändis, min ambition att bli det är högst måttlig, men jag hoppas att du som hittat hit stannar en stund, skriver en kommentar, blir glad eller kanske rent av provocerad.