Magnus tankar

fredag, april 29, 2005

Dumt Lyckat experiment utfört

Jag bytte kommentarprogram till Haloscan vilket lett till att jag tappat bort alla era intressanta kommentarer. Jag ska göra mitt bästa för att återställa det hela. Just nu har jag ett möte, men jag återkommer.

[UPPDATERING]Jag har bestämt mig för att behålla Haloscan på sidan. På sikt tror jag min blogg tjänar på det. Men det känns ruttet att jag inte kommit på något sätt att föra över de tidigare kommentarerna på mina inlägg in i det nya systemet. Om någon har en bra idé eller vet hur man kan rädda de gamla kommentarerna så hör av er. Jag blir oändligt tacksam och bjuder på en pilsner. Jag kan dessvärre återigen konstatera att jag inte är så bra på datorer som jag gärna vill tro.

[UPPDATERING 2]Haha, jag är nog smartare än somliga tror. Jag har räddat de gamlat kommentarerna. Du kan hitta dom genom att klicka på varje dokuments fasta länk (klockslaget) så finns dom där. Så kommer det vara ett tag tills jag orkat klippa och klistra in alla gamla kommentarer i Haloscan.

[UPPDATERING 3] Se nästa inlägg och rubriken ovan